14-03-2019
Робоча зустріч з керівником ГО "Центральноукраїнська спілка будівельників" М.М.Батраком

13-03-2019
Засідання Ради Торгово-промислової палати України

13-03-2019
Інформаційний захід комітету Німецько-Української промислово-торговельної палати з питань податків та фінансової звітності

12-03-2019
Підписано Меморандум про співробітництво та організацію взаємовідносин між Спілкою та Асоціацією українських банків

12-03-2019
Робоча зустріч з членом Спілки, директором ТОВ "КІНДЕРБУМ" В.С.Надкерничним

12-03-2019
Робоча зустріч з членом Спілки, директором ПП "МІМ" М.М.Геворгяном

12-03-2019
Робоча зустріч з президентом Асоціації українських банків А.Б.Дубасом

11-03-2019
Робоча зустріч з директором ТОВ "4БІЗ2БІЗ" Я.В.Сліпченко

11-03-2019
Робоча зустріч з керівником Проекту технічної допомоги ЄІБ для кредитних операцій в рамках Мікрофінансового фонду Східного Партнерства Дірком Фельске

07-03-2019
Робоча зустріч з експертом з комплаєнсу, GR-менеджером ТОВ "Youcontrol" Н.Чорногуб

Наші новини:
22-01-2013
Нарада під головуванням Міністра економічного розвитку і торгівлі України І.М.Прасолова щодо обговорення дискусійних питань проекту Закону України “Про внутрішню торгівлю” з представниками центральних органів виконавчої влади, вітчизняних товаровиробників, торговельних мереж та громадських організацій. Виступаючи на нараді, перший віце-президент, генеральний директор Спілки В.М.Биковець зазначив, що фахівці та експерти Спілки уважно проаналізували проект Закону України “Про внутрішню торгівлю” і дійшли висновку, що він містить окремі норми, проти яких в свій час категорично виступали представники більшості всеукраїнських бізнес-асоціацій.

Він звернув увагу, що точка зору бізнесу щодо законопроекту була висловлена 25 липня 2012р. на засіданні круглого столу в Федерації роботодавців України. Його учасники рекомендували Кабінету Міністрів України:

       - відкликати проект Закону України “Про внутрішню торгівлю” (реєстр.№ 9443 від 10.11.2011р.) з Верховної Ради України;

            - доручити Міністерству економічного розвитку і торгівлі України провести за участю громадських організацій аналіз проблемних питань у сфері внутрішньої торгівлі, та, при необхідності, врегулювати їх шляхом внесення відповідних змін до законодавства.

На жаль, до цієї думки не дослухались.

Як результат, законопроект в запропонованій редакції не вирішує ключових проблем галузі, створює додаткові труднощі для підприємців.

Замість норм прямої дії, законопроект містить велику кількість відсилочних норм, окремі його статті дублюють норми Цивільного Кодексу, Господарського Кодексу України, Закону України “Про захист прав споживачів”, ряду інших законодавчих актів.

Більше того, ст.16 законопроекту вводяться нові додаткові вимоги щодо особливостей укладення договорів під час здійснення торгівлі продовольчими товарами. Але питання укладення договорів вже чітко регламентуються Господарським та Цивільним кодексами України. На думку фахівців, впровадження норм, запропонованих в законопроекті, буде постійно призводити до конфліктних ситуацій.

Замість спрощення, законопроектом вводиться додаткова звітність для суб’єктів господарювання (ст. 14, 15 законопроекту).

Прикінцевими та перехідними положеннями (пункт 2, підпункт 2) запропоновано внести зміни до Податкового кодексу України, згідно з якими юридичні особи та фізичні особи підприємці не можуть бути платниками єдиного податку, якщо вони здійснюють торговельну діяльність у магазинах площею понад 200 кв. метрів. Це явно дискримінаційна норма по відношенню до таких суб’єктів господарювання і вона має бути вилучена з законопроекту.

Є й інші досить принципові питання, як, наприклад, стаття 23 “Контроль за додержанням вимог цього Закону”.

Всупереч вимогам Президента України щодо припинення тиску на бізнес, розробники наполягають на жорстких і необмежених правах Держспоживінспекції, хоча все,  що стосується нагляду і контролю в цій сфері вже закріплено в українському законодавстві. Більше того, окремі підпункти (наприклад 1, 2, 3) пункту 2 статті 23 законопроекту повністю дублюють відповідно підпункти 2, 5, 12 пункту 1 статті 26 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Є питання до ст.17 щодо вимог до кадрового забезпечення у сфері внутрішньої торгівлі. Розуміючи важливість і необхідність таких вимог, ми, тим не менш, вважаємо їх передчасними. Введення цієї норми унеможливить працю сотень тисяч працівників і підприємців в сфері торгівлі саме в малому бізнесі, і, в першу чергу, на ринках.

Свої пропозиції до законопроекту Спілка надала в порівняльній таблиці, яку було надіслано до департаменту Мінекономрозвитку 8 січня 2013р.

Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України вважає, що законопроект в запропонованій редакції не може бути прийнятий. Мінекономрозвитку необхідно за участю бізнесу провести аналіз проблемних питань у сфері внутрішньої торгівлі і, при необхідності, врегулювати їх шляхом внесення відповідних змін до чинного законодавства.

AlfaVersion © AlfaVersion.com
alfaversionua@gmail.com
СПМСППУ,
вул. Воровського, 22, офіс 37
м.Київ, 01601
тел. +38 (044) 486-38-82
office@smpu.kiev.ua