14-03-2019
Робоча зустріч з керівником ГО "Центральноукраїнська спілка будівельників" М.М.Батраком

13-03-2019
Засідання Ради Торгово-промислової палати України

13-03-2019
Інформаційний захід комітету Німецько-Української промислово-торговельної палати з питань податків та фінансової звітності

12-03-2019
Підписано Меморандум про співробітництво та організацію взаємовідносин між Спілкою та Асоціацією українських банків

12-03-2019
Робоча зустріч з членом Спілки, директором ТОВ "КІНДЕРБУМ" В.С.Надкерничним

12-03-2019
Робоча зустріч з членом Спілки, директором ПП "МІМ" М.М.Геворгяном

12-03-2019
Робоча зустріч з президентом Асоціації українських банків А.Б.Дубасом

11-03-2019
Робоча зустріч з директором ТОВ "4БІЗ2БІЗ" Я.В.Сліпченко

11-03-2019
Робоча зустріч з керівником Проекту технічної допомоги ЄІБ для кредитних операцій в рамках Мікрофінансового фонду Східного Партнерства Дірком Фельске

07-03-2019
Робоча зустріч з експертом з комплаєнсу, GR-менеджером ТОВ "Youcontrol" Н.Чорногуб

Наші новини:
04-07-2012
Робочий візит в.о. президента Спілки В.М.Биковця до Київського міського дозвільного центру (КМДЦ). Під час відвідання КМДЦ В.М.Биковець ознайомився з його роботою, в тому числі з організацією надання адміністративних послуг.

            На виконання доручень Президента України  та Уряду   в місті Києві  реалізується  Комплексний пілотний проект з реформування сфери  надання адміністративних послуг (далі – Проект). В рамках реалізації Проекту проведено  інвентаризацію послуг, що надаються структурними  підрозділами виконавчого органу  Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київською міською радою, територіальними   органами   центральних  органів  виконавчої  влади  в м. Києві та районними в м. Києві державними адміністраціями.

        Інформацію про перелік адміністративних послуг опрацьовано та направлено до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України для включення в Реєстр адміністративних послуг.

         За результатами проведеної інвентаризації:

            - 127 адміністративних послуг надається на рівні  міста;

            - 69 адміністративних послуг надається на районному рівні.

        З 127  міських  адміністративних послуг   затверджено:

            -  31 стандарт надання адміністративних послуг;

            -  45 регламентів   (інформаційних  карток);

            -  51 адміністративний стандарт знаходиться в стадії погодження.

        З 69   районних   адміністративних   послуг  стандарти  затверджені та пройшли державну реєстрацію в органах юстиції в Солом’янському, Печерському, Подільському, Шевченківському, Деснянському, Голосіївському,  Оболонському  та  Святошинському  районах.

В Дарницькому та Дніпровському районах стандарти надання адміністративних послуг  перебувають  в стадії затвердження.

            На базі Міського дозвільного центру реалізується комплексний пілотний проект по реформуванню сфери надання адміністративних послуг. У приміщенні облаштовано робочі місця для суб’єктів надання адміністративних послуг, зручні зали очікування, місця для обслуговування осіб літнього віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями. Встановлена електронна черга та  інформаційні кіоски, в яких розміщена інформація щодо надання адміністративних послуг.

        Роботу центру забезпечують 27 державних адміністраторів та 25 суб'єктів надання адміністративних послуг.

          27 червня 2012 року  відкрито останній Центр  надання адміністративних  послуг в Оболонському районі. Таким чином, на сьогодні, в новому форматі  відкриті та функціонують всі 10  Центрів надання  адміністративних послуг районних в м. Києві державних адміністрацій.

            Всі центри надання адміністративних послуг обладнані залами очікування, місцями для обслуговування осіб літнього віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями.  Встановлена електронна черга та  інформаційні кіоски.  

        Районні та міські  адміністративні органи підключено до      інформаційної системи  «Єдиний  дозвільний  центр м. Києва» та  впроваджено  електронний документообіг щодо надання адміністративних послуг. В інформаційній системі  ведеться  облік  звернень  щодо надання  69  адміністративних послуг  районного рівня та  127  послуг  міського рівня.

З метою  наближення надання  адміністративних послуг до місця  роботи та проживання заявників з 01.06.2012 є можливість отримати 23  адміністративні послуги міського рівня в Центрах надання  адміністративних  послуг  районних  в м. Києві  державних  адміністрацій.

Заявники мають можливість отримати інформацію про етапи проходження документів дозвільного характеру та інформацію про  завантаженість електронної черги в кожному із Центрів надання адміністративних  послуг.

Забезпечено єдину мережу електронної черги, результатом чого є  об’єднання  в  єдину  систему  всіх  Центрів  надання адміністративних послуг  та зручне  спілкування  заявників  з  чиновниками.

Разом з тим, в електронну чергу 23 адміністративні послуги міського рівня внесено тільки Дніпровською та Святошинською районними в м. Києві державними адміністраціями.

На виконання завдань Національного плану дій на 2012 рік та ініціатив Президента України по підвищенню якості надання адміністративних послуг з 27 березня 2012 року розпочато реалізацію пілотного проекту з надання послуг по реєстрації місця проживання, видачі або переоформленню національного паспорту в Центрі надання адміністративних послуг на базі Деснянського району м. Києва.  Проект, який реалізується Державною міграційною службою та Київською міською державною адміністрацією спільно з Координаційним центром з упровадження економічних реформ при Президентові України покликаний якісно поліпшити надання відповідних послуг за рахунок забезпечення зручного графіку прийому та видачі документів, кращої поінформованості споживачів про умови надання послуг, скорочення до мінімуму часу очікування в черзі.  Крім того, в приміщенні Центру будуть створені умови для надання всіх необхідних супутніх послуг – здійснення передбачених законодавством платежів, фотографування тощо. Наступними кроками в рамках проекту стане спрощення на законодавчому рівні процедур надання зазначених послуг, створення умов для прийому в Центрі документів з оформлення паспорта громадянина для виїзду за кордон, поширення досвіду Києва на інші міста України.

AlfaVersion © AlfaVersion.com
alfaversionua@gmail.com
СПМСППУ,
вул. Воровського, 22, офіс 37
м.Київ, 01601
тел. +38 (044) 486-38-82
office@smpu.kiev.ua