Досить цікавими були теми онлайн-зустрічі:
-як змінився продуктовий кошик споживачів під час війни. Топ-продуктів;
-категорії товарів, на які найбільше зріс попит за шість місяців війни.
Порівняльна статистика;
-рейтинг українських міст по кількості онлайн-замовлень під час війни.
Порівняльна статистика;
-як змінився портрет покупця. Середній чек серед покупців до війни та під
час війни;
-що замовляють українці у Glovo впродовж воєнного часу та як змінюються
формати взаємодії з користувачами;
-що найчастіше замовляють українці онлайн в Епіцентрі. Дякую Асоціаціі
рітейлерів України за запрошення і надану можливість взяти участь у вебінарі.
У
вебінарі в онлайн-режимі взяв участь перший віце-президент, генеральний директор
Спілки В.М.Биковець.