
05-04-2017
Підписано Меморандум про співпрацю між Громадською організацією “Київський прес-клуб” та
Всеукраїнською громадською організацією “Спілка підприємців малих, середніх і
приватизованих підприємств України”.
Меморандум підписали
Голова правління ГО “Київський прес-клуб”
Ю.М.Пересунько і Президент Спілки Ю.І.Єхануров.
Метою співробітництва Сторін Меморандуму є спільні дії на
2017-2018 роки з реалізації заходів та проектів практичного, інформаційного
характеру, що спрямовані на інформування
вітчизняної та зарубіжної аудиторії про перебіг процесів реформування в
Україні, проекти та можливості інвестування іноземного капіталу в економіку
України, виходу малих, середніх і приватизованих підприємств України на
зовнішні ринки, а також на інформаційну підтримку важливих та актуальних
ініціатив зі сприяння розвитку вітчизняної економіки.
Меморандумом передбачено, що
його Сторони здійснюють співпрацю у формі та
шляхом:
- проведення ініційованих Спілкою підприємців
малих, середніх і приватизованих підприємств України інформаційних кампаній у
соціально-економічній, законотворчій, політичній, культурній та інших сферах
суспільного життя;
- створення та розповсюдження суспільно
значущого медіа-контенту з актуальних політичних, економічних, соціальних,
культурних питань;
- спільної організації та проведення
медіа-заходів («круглих столів», телемостів, прес-конференцій тощо) у
Національному медіа центрі «Територія реформ», створеному на базі ГО «Київський
прес-клуб» та Національної спілки журналістів України, трансляції заходів в інтернет-каналах та телевізійному
ефірі;
- організації та проведення навчальних й
комунікаційних заходів (тренінгів, зустрічей, семінарів) у рамках спільних
проектів та ініціатив;
- створення та розвиток інформаційного веб-сайту
та інших медіа ресурсів для висвітлення спільної діяльності, формування
цільового пулу партнерських ЗМІ для супроводу окремих проектів та напрямків
співробітництва;
- організації роботи
інформаційно-комунікаційних майданчиків у регіонах України на базі обласних
організацій Національної спілки журналістів України та місцевих прес-клубів;
- створення і діяльності інформаційних мостів
із зарубіжними представництвами Спілки підприємців малих, середніх і
приватизованих підприємств України;
- організації соціологічного супроводу,
моніторингу та створення інформаційно-аналітичних продуктів рамках
інформаційних кампаній;
- консультування з метою вироблення
узгоджених позицій щодо розв’язання найбільш актуальних проблем інформування
аудиторії;
-
комерційного розміщення рекламних та
PR-матеріалів на взаємовигідних умовах;
-
будь-яких інших форм співробітництва, що
узгоджені Сторонами.